KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas

  • masa pelepasan:2023-11-10 22:00:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:86
  • Penerangan pantas:

    Kurico,KuricoGrid Negara Transformer,Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan ol

Kandungan artikel
KuricoGrid Negara Transformer,

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Pasukan pengubah kuasa

KuricoPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

TruvaPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

rancanganPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Oil leakage of cast iron parts


KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

asetApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, bunyi tidak akan berubah dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, segel flange dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

KuricoKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar,KuricoParameter utama pengubah tenggelam minyak, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

KuricoMaklumat produk lain
  • San DiegoLift penglihatan rumah tanggaCara membeli yang menjimatkan

    San DiegoLift penglihatan rumah tanggaCara membeli yang menjimatkan

  • BurhanuddinSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPembangunan Industri

    BurhanuddinSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPembangunan Industri

  • SosnowiecPlatform angkat tetap hidraulikKesan penyejukan yang lemah

    SosnowiecPlatform angkat tetap hidraulikKesan penyejukan yang lemah

  • SosnowiecJembatan naik bimbitPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplikasi

    SosnowiecJembatan naik bimbitPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplikasi

  • Bandar DandongJembatan naik hidraulik tetapApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu ma

    Bandar DandongJembatan naik hidraulik tetapApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu ma

  • Bandar DandongGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiPenerangan terperinci

    Bandar DandongGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiPenerangan terperinci

  • Bandar DandongLift penglihatan villa rumahCara memilih cat berasaskan air

    Bandar DandongLift penglihatan villa rumahCara memilih cat berasaskan air

  • KaliganjSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang ses

    KaliganjSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang ses

  • segera:Peringatan: Maklumat KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas memberi anda KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas oleh syarikat kami, perkhidmatan KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas. KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KuricoPengubah peralatan elektrikKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!